Miért is vágtam bele a blogírásba?

Bemutatkozó

blogwriting.jpg

A mai világban nem könnyű blogot írni. Nagyon sokan és nagyon változatos témákban vezetik sajátjukat, így szinte minden terület (túl)telített. Akár szakmai témájú, szabadidős elfoglaltságokkal foglalkozó, vagy bármilyen egyéb témájú forrást keresünk, biztosan találunk igényes, hiteles és jól működő, illetve kevésbé megbízható, és nem saját gondolatokat megosztó oldalakat pillanatok alatt.

Ez alól természetesen az egészség, egészséges életmód, betegségek témaköre sem kivétel, számtalan oldal foglalkozik ezzel vagy ehhez hasonló topikokkal. Mindemellett nagyon érzékeny és egyben mindenkit érintő kérdéseket kell, hogy feldolgozzanak ezek az oldalak. Éppen ezért könnyen összezavarodhat az ember rövid keresgélés után is, ha ellentmondó információkról olvas, vagy önmaga kérdőjelezi meg egyes oldalak hitelességét. Ezek miatt sokat töprengtem, mielőtt rászántam magam a blog elindítására, de mivel úgy éreztem, hogy szívesen szánok időt ilyen jellegű feladatra, és nem mellesleg izgalmasnak is találtam a kihívást, így megpróbálom a tőlem telhető legjobban megoldani.

Mint a rövid bemutatkozóban is írtam, orvostanhallgató vagyok, így nem rendelkezem hosszúnak mondható tapasztalattal a betegellátás és az egészségügy világában, a célom inkább az, hogy friss szemmel és saját élményeken át szűrve írhassak ebben a témában. Emellett szeretném átadni ennek a világnak a szépségét és izgalmát közérthető módon, hogy még többek érdeklődését felkelthessem.

Ezzel a szándékkal szeretném megragadni az olvasók figyelmét is, és feldolgozni mind fontos, sokakat érintő, mind érdekes és modern témákat. A orvostudomány világ sokszor távolinak és nagyon elvontnak tűnhet, sok fehér köpeny és Petri-csésze mögé zárva. Mégis sok kutatás és tanulmány teljesen egyszerű eredményekre jut, amik jól átültethetők a mindennapokba, hogy aztán mindannyian élvezzük a sok kutatómunka hasznát.

Az írásokhoz elsősorban tudományosan megalapozott cikkeket, közleményeket fogok használni a hazai és nemzetközi (legtöbb esetben angol nyelvű) kutatások munkáiból, de igyekszem megosztani ezek mellett tapasztalatokat, saját gondolatokat, érdekességeket is, mert jó módja ez annak is, hogy az időnként beugró ötleteket, felvetéseket összefoglalhassam. Biztosan jó forrás lesz saját környezetem is, ők is rengeteg kérdéssel keresnek meg, amikre igyekszem legjobb tudásom szerint válaszolni, de sokszor szükség van bővebb utánajárásra is, aminek az eredményét itt meg is tudom osztani mindenkivel.

Ezzel a kiadósra sikerült bemutatkozóval kívánok kellemes olvasgatást, és természetesen minden visszajelzést örömmel fogadok.